5 פריטי חובה למטיילים שישדרגו לכם כל טיול בחו"ל

כדי שיהיה לנו טיול מושלם ונטול תקלות, מומלץ תמיד להיערך מראש לדברים שיכולים לקרות. מנסיון של לא מעט טיולים יש כמה פריטים שאני מקפידה לקחת איתי תמיד והם משדרגים לי את חוויית הטיול. אז הנה המלצה ל-5 פריטים ואיך הם ישפרו עבורכם את הטיול.
ציוד עזר לטיולים בחו"ל
כדי שיהיה לנו טיול מושלם ונטול תקלות, מומלץ תמיד להיערך מראש לדברים שיכולים לקרות. מנסיון של לא מעט טיולים יש כמה פריטים שאני מקפידה לקחת איתי תמיד והם משדרגים לי את חוויית הטיול. אז הנה המלצה ל-5 פריטים ואיך הם ישפרו עבורכם את הטיול.

הדברים הקטנים שעושים את הטיול

אנחנו מקדישים הרבה זמן, מחשבה ומאמץ לתכנון הטיול שלנו. בחירת יעד, מציאת טיסה ומלון, תכנון מסלול ועוד. וכל אלה דברים מהותיים וחשובים כמובן להצלחה הטיול. אבל לפעמים דווקא הדברים הקטנים יכולים לעשות או לשבש לנו את הטיול. לא הכל אפשר לצפות מראש אבל הנה כמה פריטים שתמיד טוב שיהיו איתכם. חלקם כדי למנוע בעיות וחלקם כדי לשדרג לכם את החווייה.

מוזמנים לשתף את הפוסט:

1. מטען נייד

הטלפון הוא אחד הכלים הכי חיוניים שלנו בזמן טיול. הוא משמש אותנו לניווט, צילום, תשלום, חיפוש מידע ועוד אינספור שימושים. כיוון שהוא כל כך חיוני ואנחנו משתמשים בו כל כך הרבה, הסוללה יכולה להיגמר לנו וזה תמיד יהיה ברגעים הכי פחות נוחים לנו. כדי לוודא שזה לא יקרה אני תמיד מקפידה להסתובב עם מטען נייד עליי (לעיתים לוקחת אפילו יותר מאחד. ההעדפה שלי היא למטענים ניידים שיש להם חיבור ליותר ממכשיר אחד, כך ניתן להטעין במקביל טלפונים של כמה אנשים. לא לשכוח להטעין את המטען שלכם בכל ערב 🙂 

לטיולים בהם לוקחים רכב, מומלץ גם לקחת מטען עבור הרכב. בנוסף, לא במקום 🙂 

2. מוט סלפי

אמנם לא פריט חובה אבל לגמרי פריט שישדרג לכם את חוויית הטיול או לפחות את הזכרונות שלכם מהטיול, הצילומים. גיליתי שבטיולים שבהם לא היה עליי מוט סלפי, היו לי הרבה פחות צילומים משפחתיים/זוגיים. נכון שתמיד אפשר לבקש ממישהו שיצלם אבל זה יוצר תלות באנשים אחרים ובכישורי הצילום שלהם או לחילופין חשש שיברחו עם הטלפון, הכל הרבה יותר פשוט כשיש מוט סלפי ביד. למתקדמים אפשר מוט סלפי עם מעמד ושלט כך אפשר להציג את הטלפון ולצלם את עצמכם איך שרק תרצו. 

3. משקל נייד

טיסות לואו קוסט מקפידות מאוד על מידות ומשקלים של התיקים והמזוודות. חריגה מהמותר יכולה לעלות לנו הרבה כסף. אך בעוד שמידות המזוודה והטרולי כנראה לא ישתנו במהלך הנסיעה ומספיק שמדדתם בבית, המשקל בהחלט עשוי להשתנות אחרי שעשיתם קצת שופינג ביעד בו טיילתם. כדי שלא נמצא את עצמנו בשדה התעופה עם מזוודה/טרולי שחורגים במשקל נדרשים לשלם על משקל עודף או לחילופין מנסים לפתוח ולהעביר חפצים לתיקי הגב בזמן שתור ארוך של אנשים רוטן מאחורינו, אפשר להצטייד במשקל נייד שיאפשר לנו לדעת בכל נקודת זמן מה משקל התיקים שלנו ולסדר את האריזה בצורה אופטימלית. אנחנו נוהגים לשקול הכל במלון ולהגיע רגועים לשדה בידיעה שהכל תקין ועומד בדרישות של חברת התעופה.

4. מתאם חשמל אוניברסלי

שקעי החשמל עשויים להיות שונים בין מדינה למדינה מה שיגרום לכך שלא תוכלו לחבר לחשמל את המכשירים והמטענים שהבאתם איתכם. הבעיה מהותית יותר אם נוסעים עם מחשבים ניידים או כל מכשיר אחר שמשתמש בשקעים בעלי 3 פינים. אם נסעתם עם טלפונים ניידים בלבד, שפועלים עם תקעים של שני פינים, יש פחות בעיה אבל עדיין יש מדינות, כמו בריטניה, בהם המטען הישראלי שלכם לא ייכנס לשקע המקומי. לעיתים ניתן להשאיל מתאם מהמלון בו אתם שוהים אבל כדי לא להיות תלויים בכך מומלץ להצטייד במתאם אוניברסלי. העלות נמוכה והוא אוניברסלי כך שיוכל לשמש אתכם להרבה שנים והרבה נסיעות. 

מתאם חשמל אוניברסלי ניתן למצוא בין היתר באתרים הבאים:

5. אייר טאג / סמארט טאג

שוב, לא פריט חובה אבל משהו שיכול לעזור גם טכנית וגם בהפחתת חרדות. מדובר במכשיר מעקב שעוזר לכם לאתר את הפריט שאליו הוא מוצמד. אייר טאג הוא המכשיר המתחבר למכשירי אייפון, סמארט טאג הוא המכשיר המתחבר למכשירי אנדרואיד. אופן הפעולה של המכשיר הוא על ידי כך שהוא מאתר מכשירים קרובים ומשדר להם את המיקום שלו.  השימוש המרכזי למטיילים הוא מעקב אחר מיקום המזוודה שלנו. אחרי ששמנו את הטאג בתוך המזוודה שלנו, הוא ישדר את המיקום שלו למכשירי אייפון / אנדרואיד שבקרבתו ואתם תוכלו להתחבר למערכת ולמצוא את המיקום המדוייק. יתרונו הגדול הוא בכך שאין צורך להיות בקרבת המזוודה כדי שהאיתור יפעל. תוכלו כבר על המטוס לוודא שהמזוודה עלתה לטיסה. תוכלו לבדוק כשנחתתם, שהיא הגיעה איתכם. ובמידה והלכה לאיבוד, זה יכול לעזור לאתר היכן היא.

שימוש נוסף שניתן לעשות במכשיר הוא לנוסעים עם ילדים. ניתן לשים טאג על ילדים (בכיס או מחובר על שרשרת או על היד) כך שאם חלילה ילכו לאיבוד באיזשהו קניון או מקום שאתם מטיילים בו, אפשר יהיה לאתר אותם במהירות. זה אולי לא השימוש הרשמי והמוצהר של הפריט אבל מדובר באחת החרדות הכי גדולות של הורים שמטיילים עם ילדים אז כל דבר שיכול להקטין אותה, שווה את הכסף. 

סמארט טאג למכשירי סמסונג ניתן למצוא בין היתר באתרים הבאים:

לסיכום

רב הפריטים ברשימה שלי לא עולים הרבה וכנראה ישמשו אתכם ליותר מטיול אחד. רק תקפידו לזכור איפה אחסנתם אותם בין טיול לטיול 🙂  שום דבר לא חובה אבל בעיני מדובר בפריטים שיכולים לעשות את חוויית הטיול מוצלחת, נוחה וטובה יותר. מכירים עוד פריטים שימושיים שכדאי להחזיק בערכת הטיולים שלכם? מוזמנים לחלוק בתגובות.

 

* ג.נ. – חלק מההפניות במאמר הן קישורי אפיליאט. העמלות משמשות אותי לתחזוקת האתר. עם זאת, לעולם לא אמליץ על שום מוצר שאני לא משתמשת בו ו/או מאמינה בו בעצמי.

מוזמנים לחפש טיסות :

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

טיולים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מסע בעולם זה נפלא אבל מה לגבי קשרים חברתיים?

אומרים שחופשי זה לגמרי לבד. ולצאת לטיול ארוך בעולם אומר שמשאירים מאחור את המשפחה, החברים וכל העולם החברתי שהקיף אותנו. זה אומר שזה רק אנחנו עם עצמנו, כל יום כל היום. אין עוד אנשים. אז איך מסתדרים עם זה? האם חסרים לנו ולילדים חברים ואנשים נוספים? מוזמנים לקרוא כמה תובנות ומחשבות בעניין אחרי חודשיים טיול.

אי החזירים ליד קוסמוי – טיפים והמלצות לאיך ומתי להגיע

אי החזירים הוא אחת האטרקציות הפופולריות שיש באזור קוסמוי. מדובר באי שעליו מאות חזירים מסתובבים חופשי בין המבקרים. אפשר ללטף, להאכיל או סתם לצפות בהם מסתובבים ומשחקים. ריכזתי כמה המלצות לגבי איך ומתי כדאי להגיע לאי החזירים. מוזמנים לקרוא.

פילים בתאילנד

איך לראות פילים בתאילנד – כל האפשרויות וטווח עלויות

תאילנד היא מקום נפלא לפגוש פילים. יש אינספור מקומות שמציעים מפגש כזה. אבל מרב אופציות אפשר קצת ללכת לאיבוד. איך בוחרים מקום שמתנהג בצורה אתית כלפי הפילים ולא מתעלל בהם? מה טווחי המחירים וכיצד ניתן להוזיל עלויות? ריכזתי כאן כמה וכמה דרכים שנתקלנו בהן שמאפשרות מפגש פנים אל פנים עם החיה המדהימה הזו. אם אתם מכירים עוד אופציות, מוזמנים לשתף בתגובות.

נהיגה הפוכה בתאילנד

איך מתרגלים לעשות דברים קצת הפוך ?

תאילנד הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו. אנחנו רגילים לטייל במדינות מערביות, בעיקר באירופה. ושם גם כשהכל חדש, יש איזושהי תחושת מוכרות מסויימת. פה בתאילנד אנחנו מרגישים את הזרות שלנו. השפה שונה, הנהיגה הפוכה, התרבות אחרת לגמרי ואפילו המראה שלנו מייד חושף שאנחנו לא שייכים. אם באירופה לעיתים פונים אלינו בשפת המקום וטועים לראות בנו מקומיים, פה אין חשש כזה.