איך להשיג כרטיסים זולים למחזות זמר בלונדון

מחזות זמר בלונדון הן אחת החוויות המומלצות והשוות ביותר שיש לעיר להציע. אבל הכרטיסים לא זולים ואם אתם כמה אנשים ותרצו לראות יותר מהצגה אחת, זה יכול להצטבר לעלות לא קטנה. אז הנה כמה טיפים והצעות איך להוזיל עלויות ולמצוא כרטיסים יחסית בזול. אם יש לכם טיפים נוספים, מוזמנים להוסיף בתגובות למטה.
מבצעים
מחזות זמר בלונדון הן אחת החוויות המומלצות והשוות ביותר שיש לעיר להציע. אבל הכרטיסים לא זולים ואם אתם כמה אנשים ותרצו לראות יותר מהצגה אחת, זה יכול להצטבר לעלות לא קטנה. אז הנה כמה טיפים והצעות איך להוזיל עלויות ולמצוא כרטיסים יחסית בזול. אם יש לכם טיפים נוספים, מוזמנים להוסיף בתגובות למטה.

איך נקבע מחיר הכרטיס?

יש מרכיבים שונים שמשפיעים על מחירי הכרטיסים למחזות הזמר בלונדון:

ביקוש – ככל שהמחזמר יותר פופולרי והכרטיסים אליו נחטפים, כך המחירים אליו עשויים להיות גבוהים ויהיה קשה למצוא כרטיסים מוזלים
מועד – מחירים עשויים להיות גבוהים יותר בסופי שבוע, חגים ומועדים מיוחדים אחרים. זה כמובן מתחבר לעניין הביקוש, שגבוה יותר במועדים אלה. 
שעות – לעיתים יהיו הבדלים במחירים להצגת צהריים ולהצגת ערב.
מיקום – למושבים שונים יש מחירים שונים כמובן. יש מושבים באולם (STALLS), מושבים במרפסת הראשונה, ומושבים במרפסת העליונה. בגדול ככל שמתרחקים, המחיר יורד. אבל גם למיקום בתוך כל אזור יש השפעה כך שמושב מרכזי בקדמת המרפסת הראשונה יכול להיות יקר יותר ממושב אחורי בצד האולם.
מגבלות צפייה – יש כרטיסים שהצפיה מהם מעט מוגבלת ומחירם בהתאם. למשל כרטיסים באחורי האולם שמעליהם יש מרפסת שחוסמת את טווח הצפיה שלהם. כך שאם יש בהצגה התרחשות שקורית בגובה, לא תוכלו לראות אותה. או מושבים בצד כשעמוד או משהו אחר חוסם חלקית את הראיה. הכרטיסים המוגבלים עולים פחות ולרב המגבלה היא חלקית וקטנה, אבל היא קיימת.

אז הנה 10 טיפים בהם תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים שלכם ולראות יותר מחזות זמר.

רוצים גם? מוזמנים לחפש טיסות ללונדון :

1. בחירת מיקום

אחת ההמלצות שאני רואה הרבה היא לקנות כרטיסים זולים במיקום רחוק בטענה שגם משם רואים אותו דבר. ובאמת אם תחפשו כרטיסים לכל מחזמר שהוא, תמיד תראו כרטיסים החל ממחיר די נמוך. המחיר הנמוך הזה לרב מתייחס למושבים במרפסות, או באזורים אחוריים, צדדיים וכו'. ראשית, חייבת לציין שזו ממש ממש חוויה אחרת לצפות ממרפסת בקומה שלישית לבין לשבת בשורות קדמיות ולחוות מקרוב את המופע! אז בעיני הבחירה הזו צריכה להיות האחרונה ברשימה שלכם.

ההמלצה שלי היא להעדיף מיקום באולם, רצוי באזור המרכז ולא בצדדים. ורצוי לא מתחת למרפסת, שלא תסתיר לכם חלקים מהבמה. בסעיפים הבאים אכתוב טיפים למציאת כרטיסים זולים למיקומים האלה. 

אם בכל זאת בחרתם להתרחק, אפשר לשקול כרטיסים במרפסת הראשונה אם הם קדימה ובמרכז. ואם בכל זאת בחרתם לקנות כרטיס מרוחק יותר משיקולי תקציב, מומלץ להצטייד במשקפת שתעזור לכם לראות מקרוב את השחקנים וההתרחשויות על הבמה. זה משפר את החוויה.

באתר הזה תוכלו לבדוק איך רואים ממקומות שונים באולם כולל המלצות מאנשים : SEATPLAN

2. ימים ושעות שונים

אם יש הצגה שאתם ממש רוצים לראות ולא רוצים לפספס, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. גם כי להצגות פופולריות עשויים לא להישאר כרטיסים טובים (או בכלל) וגם כדי לנסות להשיג את הכרטיסים במחיר הכי טוב.

גמישות בימים ושעות יכולה לשנות כמה תשלמו. בטיול האחרון שלי ללונדון ידעתי שארצה לראות את WICKED. בדקתי כרטיסים לכל התאריכים שאהיה בהם בלונדון ובחרתי את היום שבו מצאתי את הכרטיסים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר. אותו מושב יכול להימכר במחיר שונה לגמרי בימים שונים. אז אם אנחנו לא מקובעים על תאריך ספציפי, אפשר לנצל את זה. 

3. מבצעים

שווה לבדוק ולנצל מבצעים. את הכרטיסים שלנו ל-WICKED קניתי בשבוע בו נערך בלונדון THEATRE WEEK שבמסגרתו אפשר היה לרכוש כרטיסים בחצי מחיר. שילמנו 35 פאונד לכרטיסים בשורות קדמיות באולם למופע סופר מבוקש ופופולרי. שימו לב, שבוע התיאטרון התקיים כמה שבועות לפני שהגעתי ללונדון ואפשר היה לקנות בו כרטיסים לתאריכים עתידיים.

לאורך השנה יש כל מיני מבצעים כאלה. למשל ביוני מתוכנן להיות שבוע הילד שבו ילדים מתחת לגיל 16 יקבלו כרטיס חינם אם יצטרפו למבוגר שקונה כרטיס. ובינואר פברואר יש מבצע לשנה החדשה. אז שווה לבדוק לפני ולקראת הנסיעה שלכם אם יש תאריכים מסויימים שבהם תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים. כאמור מדובר על תאריכים בהם נפתח המבצע לרכישה, ללא קשר לתאריכי הטיול שלכם. לרב היצע הכרטיסים במבצע מוגבל אז חשוב לעקוב אחר תאריך פתיחת המבצעים ולתפוס אותם מוקדם.

4. אתרי כרטיסים שונים

יש כמה אתרים וסוכנויות שונות שמוכרות כרטיסים. שווה לבדוק בכמה אתרים שונים כי לעיתים ייתכנו הבדלים במחירים. זה יכול להיות בגלל מבצע שאתר אחד עושה והאחר לא, או בגלל שלאתר אחד נשארו כרטיסים מסוג מסויים ולאחר לא. 

שווה גם לבדוק עמלות שיכולות להתווסף ולייקר לכם את הכרטיס, ולהעדיף את אלה שלא גובים עמלה משום סוג. 

כשהיינו לאחרונה בלונדון ובדקנו כרטיסים, יצא לנו לראות לפעמים היצע שונה ומחירים שונים באתרים שונים. 

כמה אתרים פופולריים לרכישת כרטיסים להצעות ומחזות זמר:

  1. London Theatre Direct
  2. London theatre
  3. London Box Office
  4. Today Tix – אתר למציאת כרטיסים ברגע האחרון

5. קניה ביום המופע

יש אתרים שמציעים כרטיסים מוזלים ביום המופע עצמו. אם יש כרטיסים שלא נמכרו לתיאטרון יש אינטרס להוזיל את המחיר כדי לעודד מתלבטים לרכוש אותם. אז אם תיכנסו לאתרים שמציעים כרטיסים לאותו יום, סביב עשר בבוקר שעון לונדון, מתפרסמות ההצעות לאותו יום. 

שימו לב, זה הימור מסויים. יש הצגות מאוד פופולריות שלא סביר שיישארו כרטיסים פנויים, או לפחות לא כרטיסים טובים. אז אם קריטי לכן לראות הצגה מסויימת, קנו מראש. אם אתם זורמים וספונטניים ומוכנים לקחת סיכון שלא יצליח, אז לפעמים זה יכול לגמרי להשתלם לכם.

אנחנו קנינו כך כרטיסים מוזלים למרי פופינס במקומות מעולים בקדמת האולם.

אתרים שתוכלו לבדוק בהם כרטיסים ליום המופע עצמו:

  • Official London Theatre (חפשו את הכפתור של On The Day TKTS)
  • Todaytix – בחרו את LONDON ותקבלו הצעות רלבנטיות ליעד.

6. קניה ברגע האחרון

אם חשבתם שהסעיף הקודם מוציא אתכם ספונטניים, תחשבו שוב. בקניה ברגע האחרון הכוונה היא להגיע לתיאטרון עצמו חצי שעה-שעה לפני תחילת המופע ולבדוק אם יש להם כרטיסים.

בערך שעה לפני תחילת כל מופע, לא ניתן יותר לרכוש כרטיסים אונליין דרך שלל האתרים שמוכרים אותם. הכל חוזר לתיאטרון וניתן לרכוש רק ישירות דרכם. כך שכל המקומות שלא נמכרו וכל הכרטיסים שהוחזרו על ידי אנשים, נמצאים אצלם. וזה הרגע האחרון ממש כי כאמור ההצגה מתחילה תוך חצי שעה. זה עושה אותם מאוד גמישים עם המחיר.

עשינו זאת כמה פעמים והשגנו כרטיסים מעולים ממש בחצי מחיר. בשיטה הזו השגנו את הכרטיסים שלנו לפרוזן ולג'ולייט. מצד שני, למולאן רוז' הגענו לקופות ולא היו כרטיסים בכלל. כך שאין בטחון מוחלט שיהיו כרטיסים למה שתרצו וזה מצריך אתכם להגיע במיוחד לתיאטרון בלי לדעת בודאות שתוכלו להיכנס. כך שלשיקולכם אם לנקוט בטקטיקה הזו, במיוחד עם הצגה שאתם ממש ממש רוצים לראות.

7. פיצול

קל יותר להשיג כרטיסים בודדים או זוג כרטיסים מאשר להשיג כרטיסים למשפחה או קבוצה של אנשים. כך שנכונות להתפצל יכולה לעזור לכם למצוא כרטיסים זולים יותר. 

אנחנו חיפשנו 4 כרטיסים אבל כשחיפשתי כרטיסים באתרים, הגדרתי בחיפוש שלי 2 כרטיסים ולא 4. כך הוצגו לי גם כרטיסים שלא היו מהם 4 ביחד אבל כן 2 זוגות נפרדים ויכולתי לשקול אם זה מתאים להרכב שלנו או לא.

אם לא אכפת לכם לשבת בנפרד, זה יכול לעזור להוזיל עלויות. אבל גם אם אתם לא רוצים להתפצל שימו לב – לפעמים מצאנו זוגות של כרטיסים שאמנם לא היו יחד ברצף באותה שורה אבל היו ממש אחד מאחורי השני, שורה אחרי שורה. מבחינתנו זה לגמרי נחשב לשבת יחד כך שאפילו לא היינו צריכים לשבת ממש רחוק אם היינו קונים כאלה.

8. קניה בקבוצה

לרב התיאטראות יש הנחות לקבוצות. מעל עשרה אנשים כבר יכולים להיחשב קבוצה ולקבל כרטיסים מוזלים ולעיתים גם כרטיס נוסף חינם. אז אם אתם קבוצה של מעל 10, בדקו את התעריפים המוזלים לקבוצות. ואם אתם לא קבוצה, עדיין אפשר לבדוק אפשרות להתארגן יחד עם אחרים לקבוצה. למשל אם אתם בקבוצת פייסבוק או ואצאפ עם מטיילים אחרים, אפשר לבדוק אם אחרים מתכוונים ללכת לאותו מחזמר וירצו לקנות כרטיסים יחד.

זו קצת יותר טרחה כדי להשיג כרטיסים אז הייתי כנראה בודקת את האופציות האחרות שהצעתי לפני שהייתי נכנסת לארגון קבוצה, אבל אם לכם זה מתאים. אפשר לשקול 🙂 

9. גמישות

בגדול ככל שאתם יותר גמישים כך יש יותר סיכוי להוזיל עלויות. אם יש מחזמר ספציפי שאתם חייבים לראות, ותאריך ספציפי בלו"ז טיול שלכם – אז אתם די תקועים עם מה שיש באותו יום לאותה הצגה. לעומת זאת אם יש לכם כמה אופציות של מחזות זמר שבא לכם לראות, וכמה תאריכים, אתם יכולים להיות גמישים ולזרום עם מה שתמצאו. 

כשנסענו ללונדון ידעתי שנרצה לראות את WICKED, אבל הייתי גמישה בתאריך ובחרתי לפי מה שמצאתי. לגבי הצגות אחרות, השארנו את זה פתוח להזדמנויות. היו לנו כמה מחזות זמר שבאו בחשבון אבל לא היינו לחוצים על אף אחד מהם. אז בדקנו כל בוקר מה ההיצע לאותו יום וזרמנו עם מה שמצאנו. כך יצא לנו לראות עוד 3 הצגות שבכלל לא תכננו עליהן מראש. באותה מידה אלה יכלו להיות 3 הצגות אחרות, יש כל כך הרבה היצע, שבטוח שהיינו נהנים בכל מקרה.

10. הזמנה מראש

ככל שמזמינים יותר זמן מראש יש היצע כרטיסים יותר גדול לבחור מתוכו וכך יש יותר גמישות לבחור את הכרטיסים שלכם גם מבחינת מיקום וגם מבחינת מחיר. שמתי את זה בסעיף האחרון להמלצות שלי כי סביר שתשיגו מחירים טובים יותר עם אחד הטיפים האחרים שהצעתי למעלה. אבל אם אתם לא חובבי סיכון וספונטניות, אם אין שום מבצע במועד הנסיעה שלכם ואם ממש ממש בא לכם על הצגה ספציפית, אז לפחות תתפסו ראשונים את הכרטיסים הכי טובים שאתם יכולים.

בשורה התחתונה אתם בטיול ובאתם להנות. אם ממש בא לכם לראות הצגה מסויימת, לכו. גם אם לא מצאתם שום הנחה עליה. 

רוצים המלצות שיעזרו לכם להחליט לאיזה מחזמר ללכת?

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ורד

    נכנסתי לאתר seatplan לראות איך רואים מכל מושב כפי שהמלצתם, ובסוף גם רכשתי דרכו את הכרטיסים למחזמר וקיבלתי למייל כרטיסים עם ברקודים. האם האתר אמין לרכישת כרטיסים?

    1. dvorasch

      לא קניתי דרכם אך למיטב ידיעתי זה אתר ידוע ובטוח. תהנו מהמחזמר 🙂

כתיבת תגובה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

טיולים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מסע בעולם זה נפלא אבל מה לגבי קשרים חברתיים?

אומרים שחופשי זה לגמרי לבד. ולצאת לטיול ארוך בעולם אומר שמשאירים מאחור את המשפחה, החברים וכל העולם החברתי שהקיף אותנו. זה אומר שזה רק אנחנו עם עצמנו, כל יום כל היום. אין עוד אנשים. אז איך מסתדרים עם זה? האם חסרים לנו ולילדים חברים ואנשים נוספים? מוזמנים לקרוא כמה תובנות ומחשבות בעניין אחרי חודשיים טיול.

אי החזירים ליד קוסמוי – טיפים והמלצות לאיך ומתי להגיע

אי החזירים הוא אחת האטרקציות הפופולריות שיש באזור קוסמוי. מדובר באי שעליו מאות חזירים מסתובבים חופשי בין המבקרים. אפשר ללטף, להאכיל או סתם לצפות בהם מסתובבים ומשחקים. ריכזתי כמה המלצות לגבי איך ומתי כדאי להגיע לאי החזירים. מוזמנים לקרוא.

פילים בתאילנד

איך לראות פילים בתאילנד – כל האפשרויות וטווח עלויות

תאילנד היא מקום נפלא לפגוש פילים. יש אינספור מקומות שמציעים מפגש כזה. אבל מרב אופציות אפשר קצת ללכת לאיבוד. איך בוחרים מקום שמתנהג בצורה אתית כלפי הפילים ולא מתעלל בהם? מה טווחי המחירים וכיצד ניתן להוזיל עלויות? ריכזתי כאן כמה וכמה דרכים שנתקלנו בהן שמאפשרות מפגש פנים אל פנים עם החיה המדהימה הזו. אם אתם מכירים עוד אופציות, מוזמנים לשתף בתגובות.

נהיגה הפוכה בתאילנד

איך מתרגלים לעשות דברים קצת הפוך ?

תאילנד הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו. אנחנו רגילים לטייל במדינות מערביות, בעיקר באירופה. ושם גם כשהכל חדש, יש איזושהי תחושת מוכרות מסויימת. פה בתאילנד אנחנו מרגישים את הזרות שלנו. השפה שונה, הנהיגה הפוכה, התרבות אחרת לגמרי ואפילו המראה שלנו מייד חושף שאנחנו לא שייכים. אם באירופה לעיתים פונים אלינו בשפת המקום וטועים לראות בנו מקומיים, פה אין חשש כזה.