מלון עם פארק מים – מבחר יעדים לחופשה חורפית מושלמת

מלון עם פארק מים הוא החלופה החורפית המושלמת לטיול בטן גב עם ילדים. לא צריך לדאוג שקור או גשם ישבשו לנו תכניות ולא צריך לחשוש שהילדים או אנחנו נשתעמם. אז איפה תוכלו למצוא מלונות נהדרים עם פארקי מים כלולים? מוזמנים לקרוא ולגלות.
מגלשות מים
מלון עם פארק מים הוא החלופה החורפית המושלמת לטיול בטן גב עם ילדים. לא צריך לדאוג שקור או גשם ישבשו לנו תכניות ולא צריך לחשוש שהילדים או אנחנו נשתעמם. אז איפה תוכלו למצוא מלונות נהדרים עם פארקי מים כלולים? מוזמנים לקרוא ולגלות.

מקומות לינה עם פארק מים מקורה

פארקי מים מקורים מאוד נפוצים באירופה. כמעט בכל מדינה שביקרנו יש פארקי מים מקורים ומחוממים שניתן לבקר בהם כל השנה ובלי קשר למזג האויר. אם בא לכם חופשת בטן גב חורפית עם ילדים, הפתרון האולטימטיבי יהיה כפר נופש, ריזורט או מלון עם פארק מים מקורה צמוד. כך הילדים (וגם אתם) יקבלו מספיק אקשן, עניין ואדרנדלין בבריכות ומגלשות המים ובנוסף אתם תוכלו להתפנק בספא וטיפולים שונים. וכל זה בלי נסיעות ובלי לצאת בכלל מהמלון. בחלק מהמקומות תמצאו מלבד פארק מים, עוד שפע  אטרקציות ופעילויות לכולם. אז הנה כמה יעדים שבהם תוכלו למצוא חופשה חורפית בפארק מים:

טיולים משפחתיים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

מוזמנים לחפש מלון :

Booking.com

הונגריה

בבודפשט אף פעם לא חסר מה לעשות ובכל עונה תמצאו בה עניין והנאה. אם תחליטו על חופשת בטן גב חורפית בבודפשט, תוכלו לעשות זאת במלון אקווה וורלד, פארק המים הגדול בהונגריה ואחד הגדולים באירופה. 

במתחם יש 17 בריכות שונות ש-15 מהן פתוחות כל השנה. יש מתחם לילדים, בריכת גלים, כ-11 מגלשות שונות (אך שימו לב שרק חלקן הקטן מתאים לילדים קטנים) ועוד. יש גם מועדון ילדים עם משחקיה.

המלון הוא מלון 4 כוכבים ויש ממנו גישה ישירה אל פארק המים. יש גם מתחם סאונות וגם מסעדות אם תרצו לאכול במקום ולא לצאת. ילדים עד גיל 7, שוהים במלון בחינם. 

 

הונגריה היא לא רק בודפשט, גם לעיר דברצן יש מה להציע למשפחה שמחפשת מלון עם פארק מים כיפי לבילוי. 

מלון אקוונטיקום הוא מלון שכולל גם ספא ופארק מים גדול שחלקו מקורה וחלקו פתוח. כך שהמקום מתאים לכל ימות השנה. בפארק המים יש שפע מגלשות, בריכות ואטרקציות שיעסיקו ילדים בכל הגילאים. השהייה במלון אינה כוללת כניסה לפארק המים אבל היא מקנה הנחה. 

בנוסף, המבוגרים שבחבורה יכולים לנצל גם את שאר המתחמים. מתחם המרחצאות למשל, כלול במחיר השהייה. ויש גם סאונות וטיפולי פינוק, יופי ומסאג'ים במחירים זולים משמעותית מהארץ. כך שאתם יכולים להתפנק לסירוגין בזמן שהילדים נהנים בבריכה (או נחים בחדר אחרי שהתעייפו מספיק). מושלם!

בקרבת האקוונטיקום יש מגוון מסעדות נחמדות ואם תרצו להגיע למרכז העיר, שמרוחק כעשר דקות מהמקום, ניתן לעשות זאת עם מונית, בולט או חשמלית.  

צ'כיה

מלון אקווה פאלאס הינו מלון 4 כוכבים בפראג שכולל בין היתר גם מתחם פארק מים גדול ומתחם סאונות. פארק המים מחובר למלון והגישה אליו נוחה בכל מזג אויר. השוהים במלון מקבלים כניסה חופשית לפארק המים בכל ימי שהותם (ביום העזיבה ניתן להיכנס לפארק המים אך חד פעמית, ברגע שתצאו, לא תוכלו להיכנס שוב). כדי להיכנס למתחם הסאונות, תידרשו לתוספת תשלום מסויימת.

בנוסף, המלון מציע שלל חבילות שכוללות אטרקציות אחרות בפראג, אז תוכלו לבדוק מה הם מציעים במועד המתוכנן שלכם. 

במלון יש גם מסעדות. המרחק למרכז פארג הוא כחמש עשרה דקות נסיעה. 

גרמניה

הטרופיקל איילנד נמצא כ-60 קילומטר ממערב לברלין. מדובר במעין כיפה ענקית שבתוכה נבנה עולם טרופי עם מזג אויר קבוע בכל ימות השנה של 26 מעלות. תמצאו פה חופים, כולל חול ועצי דקל ובננה, מבנים בעיצוב של כפר טרופי, בריכות, מגלשות ואפילו יער גשם עצום שניתן לטייל בו ולהתרשם ממגוון סוגי הצמחיה הרבים שבו. .

המקום מציע שלל סוגי לינה החל מאוהלים על ה"חוף" ועד לחדרים מסודרים ומפנקים. פרט לפארק המים  שהוא הגדול ביותר בגרמניה, יש במתחם עוד שלל אטרקציות לילדים ולמשפחה. שדרות קניות, מועדון ילדים, מיני גולף, טיפוס ועוד.

ניתן להגיע ברכבת שדה התעופה של ברלין או ממרכז העיר (כיכר אלסנדרפלאץ) אל תחנת טרופיקל איילנד. ומשם יש שאטל חינמי אל המתחם.

בסמוך לפארק אירופה, אחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר באירופה, נבנה פארק המים רולנטיקה. מדובר בפארק מים עצום בעיצוב נורדי עם כ-25 אטרקציות שונות כולל כ-17 מגלשות מים, בריכת גלים, בריכת LAZY RIVER ועוד.
המתחם גם מציע שישה מלונות שונים שמשוייכים אליו ומקנים כניסה לפארק. הקרוב מכולם הוא מלון Krønasår שממנו יש מעבר רגלי ישיר אל פארק המים. מלונות אחרים מציעים שאטלים. 

מלבד פארק המים תוכלו כמובן לבקר גם בפארק אירופה שפעיל ופתוח גם בעונת החורף מה שמבטיח לכם שתמצאו שפע של עניין והנאה בלי צורך לחפש או להתרחק הרבה.

שדה התעופה הקרוב לרוסט הוא השדה בבאדן באדן, אליו יש טיסות ישירות מישראל.

קיימים 3 סניפים של ללנדיה ברחבי דנמרק. אני הייתי בזה של בילונד (BILLUND) אך יש סניפים גם ב-SØNDERVIG וב-RØDBY

זה לא בדיוק מלון עם פארק מים, יותר סוג של כפר נופש. יש פארק מים יפה וכיפי ומתחם עם עוד שלל רב של פעילויות לכל המשפחה – באולינג, טיפוס, חיפוש זהב ועוד). יש גם מבחר מסעדות במתחם ומסביב לו. הסניף של ללנדיה בבילונד נמצא בקרבת מקום לפארק לגולנד שגם מוסיף עניין לביקור.

מבחינת לינה המקום מציע בקתות במרחק הליכה קצר מהמתחם. עם זאת, במידה ואתם מעדיפים מלון, יש מלונות ממש בסמוך למתחם ללנדיה. אנחנו שהינו במלון The Lodge Billund, מלון 4 כוכבים שנמצא מרחק 5 דקות הליכה ממתחם ללנדיה ומלגולנד. המלון גם מציע בריכה ומתחם משחקים לילדים צעירים. מהמלון הגענו לפארק המים ולשאר הפעילויות במתחם בהליכה רגלית קצרה. 

כדי להגיע לבילונד מקופנהגן תצטרכו רכב או רכבת. אורך הנסיעה בין 2.5-3 שעות.

רשת סנטרפארקס מפעילה כפרי נופש במספר מדינות באירופה – הולנד, בלגיה, צרפת וגרמניה. בכל הכפרים של הרשת כלול פארק מים וכן עוד שלל פעילויות מהנות לילדים ולמבוגרים – משחקיה, טניס, טיפוס, סקווש ועוד. פארק המים וחלק גדול מהפעילויות, מקורים ומתאימים לכל עונות השנה. הפעילויות עצמן משתנות בין פארק לפארק. 

מוזמנים להקליק ולקרוא על החוויה שלנו בכפר של סנטרפארקס בדרום הולנד, ובכפר של סנטרפארקס בארדנים בבלגיה

אופציה נוספת ששווה לשקול לחופשה החורפית שלכם הוא כפר הנופש שלהם בצרפת VILLAGE NATURE שמלבד כל היתרונות של הרשת, נמצא גם קרוב לדיסנילנד  פריז (יורודיסני) וכך מספק עוד אטרקציה קרובה.

לסיכום

אם אתם מחפשים חופשת בטן גב חורפית משפחתית עם מינימום נסיעות ומעברים ומינימום צורך להסתובב בחוץ ולהיות תלויים במזג האויר, נסיעה לכפר נופש או מלון עם פארק מים צמוד, יכול לתת לכם פתרון מעולה. מרביתם מספקים מלבד פארק מים עוד מכלול של אטרקציות ונקודות עניין שמתאימות לכל מזג אויר. חלקם גם ממוקמים בקרבת מקום לעוד אטרקציות שתוכלו לנצל בלי צורך לנסוע יותר מדי. יש הרבה יתרונות לחופשה חורפית כזו, פחות עמוס, פחות יקר וכשמנטרלים את החשש ממזג אויר שישבש לנו תכנונים או מכך שהילדים ישתעממו,  

עוד יעדים מומלצים לטיול משפחתי:

כתיבת תגובה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

טיולים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מסע בעולם זה נפלא אבל מה לגבי קשרים חברתיים?

אומרים שחופשי זה לגמרי לבד. ולצאת לטיול ארוך בעולם אומר שמשאירים מאחור את המשפחה, החברים וכל העולם החברתי שהקיף אותנו. זה אומר שזה רק אנחנו עם עצמנו, כל יום כל היום. אין עוד אנשים. אז איך מסתדרים עם זה? האם חסרים לנו ולילדים חברים ואנשים נוספים? מוזמנים לקרוא כמה תובנות ומחשבות בעניין אחרי חודשיים טיול.

אי החזירים ליד קוסמוי – טיפים והמלצות לאיך ומתי להגיע

אי החזירים הוא אחת האטרקציות הפופולריות שיש באזור קוסמוי. מדובר באי שעליו מאות חזירים מסתובבים חופשי בין המבקרים. אפשר ללטף, להאכיל או סתם לצפות בהם מסתובבים ומשחקים. ריכזתי כמה המלצות לגבי איך ומתי כדאי להגיע לאי החזירים. מוזמנים לקרוא.

פילים בתאילנד

איך לראות פילים בתאילנד – כל האפשרויות וטווח עלויות

תאילנד היא מקום נפלא לפגוש פילים. יש אינספור מקומות שמציעים מפגש כזה. אבל מרב אופציות אפשר קצת ללכת לאיבוד. איך בוחרים מקום שמתנהג בצורה אתית כלפי הפילים ולא מתעלל בהם? מה טווחי המחירים וכיצד ניתן להוזיל עלויות? ריכזתי כאן כמה וכמה דרכים שנתקלנו בהן שמאפשרות מפגש פנים אל פנים עם החיה המדהימה הזו. אם אתם מכירים עוד אופציות, מוזמנים לשתף בתגובות.

נהיגה הפוכה בתאילנד

איך מתרגלים לעשות דברים קצת הפוך ?

תאילנד הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו. אנחנו רגילים לטייל במדינות מערביות, בעיקר באירופה. ושם גם כשהכל חדש, יש איזושהי תחושת מוכרות מסויימת. פה בתאילנד אנחנו מרגישים את הזרות שלנו. השפה שונה, הנהיגה הפוכה, התרבות אחרת לגמרי ואפילו המראה שלנו מייד חושף שאנחנו לא שייכים. אם באירופה לעיתים פונים אלינו בשפת המקום וטועים לראות בנו מקומיים, פה אין חשש כזה.