דברצן עם ילדים קטנים – לפעמים מלון עם פארק מים זה כל מה שצריך

הגעתי לדברצן לטיול זוגי וגיליתי יעד שמתאים להפליא למשפחות עם ילדים קטנים. יש בעיר מלון עם פארק מים ענקי שזה בפני עצמו כבר מספיק כדי להפוך יעד אטרקטיבי למשפחה. על זה תוסיפו טיסה ישירה וקצרה, מרכז קטן וקומפקטי, אוכל ידידותי לילדים והכל ממש בזול. עוד לא השתכנעתם? מוזמנים לקרוא עוד.
מגלשות מים
הגעתי לדברצן לטיול זוגי וגיליתי יעד שמתאים להפליא למשפחות עם ילדים קטנים. יש בעיר מלון עם פארק מים ענקי שזה בפני עצמו כבר מספיק כדי להפוך יעד אטרקטיבי למשפחה. על זה תוסיפו טיסה ישירה וקצרה, מרכז קטן וקומפקטי, אוכל ידידותי לילדים והכל ממש בזול. עוד לא השתכנעתם? מוזמנים לקרוא עוד.

תקציר הפוסט והמסלול

רוצים גם? מוזמנים לחפש טיסות לדברצן:

מוזמנים לחפש מלון בדברצן, הונגריה :

Booking.com

בדברצן עם ילדים - פרטיים כלליים לפני שמתחילים

הגעה: יש טיסות ישירות מתל אביב לדברצן עם חברת וויזאייר (WIZZAIR). הטיסה קצרה, פחות משלוש שעות. שדה התעופה של דברצן קטנטן ואין הרבה טיסות כך שלא לוקח הרבה זמן לעבור שם הכל.

תחבורה: העיר קומפקטית ונגישה. רב הזמן הסתובבנו ברגל ואין שום בעיה לטייל עם עגלה, הריצוף רגיל ולא עשוי אבנים כמו שיש לעיתים בערים אירופאיות שונות. אפשר להתנייד בעיר גם באמצעות שירות של בולט (BOLT) שהוא זמין וזול (קראו כאן על כסא בטיחות להתניידות עם ילדים במוניות).

 

טיולים משפחתיים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

האקוונטיקום של דברצן - מלון עם פארק מים

אחד הדברים העיקריים שהופך את דברצן יעד מומלץ למשפחות הוא ה-Aquanticum. 

האקוונטיקום הוא מתחם ספא ומים גדול שכולל כמה וכמה אזורים נפרדים. יש מתחם מעיינות טרמיים, מתחם סאונות, פארק מים מקורה ופארק מים פתוח. כמשפחה, החלק שיעניין אתכם במיוחד הוא פארק המים. בפארק המים יש שפע מגלשות, בריכות ואטרקציות שיעסיקו ילדים בכל הגילאים. 

האקוונטיקום הוא לא רק פארק מים, יש בו גם מלון. כך שתוכלו לשהות במלון ולהנות ממתקני המתחם כל משך השהות. השהייה במלון אינה כוללת כניסה לפארק המים אבל היא מקנה הנחה. 

בנוסף, המבוגרים שבחבורה יכולים לנצל גם את שאר המתחמים. מתחם המרחצאות למשל, כלול במחיר השהייה. ויש גם סאונות וטיפולי פינוק, יופי ומסאג'ים במחירים זולים משמעותית מהארץ. כך שאתם יכולים להתפנק לסירוגין בזמן שהילדים נהנים בבריכה (או נחים בחדר אחרי שהתעייפו מספיק). מושלם!

שהייה במלון עם פארק מים היא פתרון נפלא עבור משפחות. מספק תעסוקה ועניין לכולם.

בקרבת האקוונטיקום יש מגוון מסעדות נחמדות ואם תרצו להגיע למרכז העיר, שמרוחק כעשר דקות מהמקום, ניתן לעשות זאת עם מונית, בולט או חשמלית. 

עם זאת, במידה ותרצו לחסוך עלויות ולא ללון באקוונטיקום עצמו, עדיין תוכלו להגיע אליו ולרכוש כרטיסי כניסה ניתן לרכוש כרטיסים נפרדים לכל מתחם ומתחם, ניתן לרכוש כרטיס משולב של המתחמים שמעניינים אתכם וניתן כמובן לרכוש כרטיס כניסה להכל. 

אקווטיקום דברצן

מלונות נוספים בדברצן

במידה ולא תרצו ללון באקוונטיקום בגלל העלות המעט גבוהה יותר או בגלל שתעדיפו להיות במרכז העיר (האקוונטיקום נמצא כעשר דקות נסיעה ממרכז העיר) תוכלו לשקול את המלונות הבאים: 

מלון LYCIUM – זה המלון שבו בחרנו ללון. מדובר במלון ספא 4 כוכבים הממוקם די במרכז העיר. תוך פחות מחמש דקות הליכה הגענו לכיכר המרכזית של העיר ועוד כמה דקות הליכה אל קניון הפורום. המלון עצמו היה מצויין. קיבלנו חדר מרווח מאוד עם מיטה ענקית ונוחה. ארוחת הבוקר היתה טובה ומגוונת. למלון יש ספא לשימוש האורחים שכולל בריכת שחיה, כמה בריכות ג'קוזי וסאונות. שירות מצויין ואדיב, נקיון יומיומי. ביום הטיסה אפילו הציעו להכין לנו ארוחות בוקר לקחת, כיוון שיצאנו באמצע הלילה. מומלץ מאוד.

מלון CENTRUM – מלון 3 כוכבים במרכז העיר. שמענו עליו לא מעט המלצות. אם אתם מחפשים להוזיל עלויות זו תהיה בחירה מצויינת עבורכם.

מלון DIVINUS – מלון ספא 5 כוכבים ששמענו עליו המלצות רבות אך לא יצא לנו לנסות בביקור הנוכחי.  הוא מעט יקר יותר אבל אם בא לכם להתפנק, אפשר לשקול. 

מוזמנים לחפש מקומות לינה אחרים:

אטרקציות נוספות לילדים בדברצן

פארק נאגיארדי – האקוונטיקום נמצא בסמוך לפארק Nagyerdei – פארק ירוק מקסים שילדים, במיוחד קטנים יותר, יהנו בו מאוד. יש בפארק אגם עם מזרקות, יש ברווזים וצבי מים. כשביקרנו במקום ראינו ילדים מאכילים ברווזים. יש גם סנאים שמתרוצצים בין העצים. ואפילו ראינו בית עץ חמוד שבנו עבורם. ויש גן שעשועים עם כמה מתקנים חביבים.

מזרקות משפריצות במרכז העיר – כשטיילנו בעיר, הגענו לכיכר עם מזרקות שמשפריצות לסירוגין מהרצפה. בכל פעם שעברנו שם ראינו ילדים מתרוצצים בתוך המים ונהנים לתפוס את הזרמים (או לברוח מהם).  

Round Forest Adventure Park (KEREKERDO) – פארק הרפתקאות ושעשועים נחמד שמתאים בעיקר לילדים צעירים (עד גיל עשר כנראה יהנו פה מאוד). 

מוזיאון מדע Agora Kisfilm – גם בדברצן יש מוזיאון מדע אינטראקטיבי שיכול לעניין ילדים.  הוא ממוקם כעשרים דקות הליכה מהאקוונטיקום. יש כרטיס כניסה משפחתי.

גן חיות – אנחנו אישית נמנעים מגני חיות. לא אוהבים לראות חיות בשבי או מנוצלות. אבל כדי לתת סקירה מדוייקת של העיר נציין כי קיים גם גן חיות לא רחוק מהאקוונטיקום.

אוכל לילדים בדברצן

דברצן היא עיר סטודנטיאליות כך שאין שום קושי למצוא בה אוכל שילדים אוהבים. פיצות, המבורגרים, צ'יפס, תמצאו אותם בכל מקום. גם שניצלים ראינו פה בתפריטים, על בסיס עוף (היו גם מחזיר למי שזה לא משנה). ראינו מנות ילדים ברב המסעדות.

מבחינת קינוחים תמצאו קרפים (placinta) טעימים וגם דוכני גלידות פזורים ברחבי העיר.

אוכל בדברצן

טיולי יום מחוץ לעיר

אם באתם לטיול ארוך, שבוע ויותר, ייתכן שתחפשו דברים נוספים לעשות בטיול שלכם. במקרה כזה אפשר לשקול גם טיולי יום החוצה מדברצן. 

  • הפארק הלאומי הורטובגי (The Hortobágy National Park) – פארק לאומי שמצוי לא רחוק מדברצן. יש בו גם חוות בוקרים הונגרים וגם מוזיאון שניתן לראות בו בעלי מלאכות של פעם ועוד.
  • לילהפורד (Lillafüred) – עיירה ציורית בקרבת דברצן. תמצאו בה מפל יפה,  אגם, מערה מעניינת לביקור ומלון דמוי ארמון. ויש גם אטרקציות לילדים (לייזר טאג, אומגות, פארק משחקים ועוד).
  • בעיירה Hercegkút יש מרתפים חצובים בתוך האדמה עם גגות דשא משולשים. מראה שנראה לקוח מעולם האגדות או ההוביטים. 

תובנות ומסקנות

תובנות וטיפים לגבי דברצן עם ילדים

  • אם אתם מחפשים מלון עם פארק מים שיספק עניין לילדים וגם לכם, דברצן לגמרי עונה על ההגדרה.
  • אין המון אטרקציות בעיר כך שלא תרגישו צורך לרוץ לשום מקום ולא תסכול או פספוס. אפשר הכל בקצב איטי ונינוח שהכי מתאים לטיול עם ילדים.
  • זו עיר סטודיאנטיאלית והאוכל שפופולרי אצלם, עובד גם אצל ילדים. תמצאו פה בקלות פיצות, צ'יפס, המבורגרים ואפילו שניצל עוף. 
  • זול פה וזה משמעותי כשנוסעים בהרכב משפחתי.
  • מתאימה לטיול קצר ורגוע אך אם תשלבו טיולי יום אל מחוץ לעיר אפשר גם למלא שבוע וקצת יותר. 

עוד יעדים מומלצים לטיול משפחתי:

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

טיולים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מסע בעולם זה נפלא אבל מה לגבי קשרים חברתיים?

אומרים שחופשי זה לגמרי לבד. ולצאת לטיול ארוך בעולם אומר שמשאירים מאחור את המשפחה, החברים וכל העולם החברתי שהקיף אותנו. זה אומר שזה רק אנחנו עם עצמנו, כל יום כל היום. אין עוד אנשים. אז איך מסתדרים עם זה? האם חסרים לנו ולילדים חברים ואנשים נוספים? מוזמנים לקרוא כמה תובנות ומחשבות בעניין אחרי חודשיים טיול.

אי החזירים ליד קוסמוי – טיפים והמלצות לאיך ומתי להגיע

אי החזירים הוא אחת האטרקציות הפופולריות שיש באזור קוסמוי. מדובר באי שעליו מאות חזירים מסתובבים חופשי בין המבקרים. אפשר ללטף, להאכיל או סתם לצפות בהם מסתובבים ומשחקים. ריכזתי כמה המלצות לגבי איך ומתי כדאי להגיע לאי החזירים. מוזמנים לקרוא.

פילים בתאילנד

איך לראות פילים בתאילנד – כל האפשרויות וטווח עלויות

תאילנד היא מקום נפלא לפגוש פילים. יש אינספור מקומות שמציעים מפגש כזה. אבל מרב אופציות אפשר קצת ללכת לאיבוד. איך בוחרים מקום שמתנהג בצורה אתית כלפי הפילים ולא מתעלל בהם? מה טווחי המחירים וכיצד ניתן להוזיל עלויות? ריכזתי כאן כמה וכמה דרכים שנתקלנו בהן שמאפשרות מפגש פנים אל פנים עם החיה המדהימה הזו. אם אתם מכירים עוד אופציות, מוזמנים לשתף בתגובות.

נהיגה הפוכה בתאילנד

איך מתרגלים לעשות דברים קצת הפוך ?

תאילנד הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו. אנחנו רגילים לטייל במדינות מערביות, בעיקר באירופה. ושם גם כשהכל חדש, יש איזושהי תחושת מוכרות מסויימת. פה בתאילנד אנחנו מרגישים את הזרות שלנו. השפה שונה, הנהיגה הפוכה, התרבות אחרת לגמרי ואפילו המראה שלנו מייד חושף שאנחנו לא שייכים. אם באירופה לעיתים פונים אלינו בשפת המקום וטועים לראות בנו מקומיים, פה אין חשש כזה.