4 ימים ביורודיסני פריז עם ילדים

מה יכול להיות יותר מושלם לטיול משפחתי מאשר יורודיסני פריז עם ילדים? 4 ימים גדושים בחוויות. מתקנים תהלוכות מרהיבות ומופעים מושקעים. אם בא לכם להרגיש שיצאתם מעולם המציאות ועברתם לעולם האגדות, טיול ביורודיסני פריז עם ילדים הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
מה יכול להיות יותר מושלם לטיול משפחתי מאשר יורודיסני פריז עם ילדים? 4 ימים גדושים בחוויות. מתקנים תהלוכות מרהיבות ומופעים מושקעים. אם בא לכם להרגיש שיצאתם מעולם המציאות ועברתם לעולם האגדות, טיול ביורודיסני פריז עם ילדים הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

תקציר הפוסט

מוזמנים ללחוץ על נושא ספציפי כדי לעבור ישירות לפירוט לגביו

עלויות ואיך ניתן להוזיל קצת

תהלוכות והמופעים הם גולת הכותרת פה

פארק השעשועים והמתקנים בו

איך לחכות פחות בתורים

תובנות ומסקנות

דיסני סטודיו – האח הקטן של יורודיסני פריז

עוד כמה דברים קטנים ששווה לדעת

סיכום ומסקנות מהביקור ביורודיסני פריז

פארק יורודיסני פריז - פרטיים כלליים לפני שמתחילים

מועד הביקור – חופשת הפסח 2018 שבמקרה יצאה גם בזמן חופשת הפסחא בשנה זו.

לינה – מלון CHEYENNE המרוחק כ-15 דקות הליכה מהפארק או כמה דקות בשאטל חינמי שפועל כל היום. המלון מעוצב בסגנון המערב הפרוע והמוטיב העיצובי בחדרים הוא צעצוע של סיפור. מלון מאוד נחמד ונעים שהמינוס היחיד שלו הוא היעדר מעלית (אך מדובר בקומה אחת בלבד)

דילים – במועד הטיול שלנו הפארק בדיוק חגג 25 שנה להיווסדו ולרגל כך יצאו במבצע 2+2 על לינה במלונות הפארק. כלומר 4 לילות הקנו לנו 5 ימי בילוי בשני הפארקים. בדקנו דילים שונים שהוצעו על כרטיסים כולל אתרי קופונים ומבצעים שונים, והמבצע של אתר דיסנילנד עצמו היה המשתלם ביותר שמצאנו. כמובן שבכל מועד נסיעה כדאי לבדוק מחדש בהתאם למבצעים וקופונים שזמינים אז.

טיסה: כמובן הכי נוח טוס לפאריז.

הרכב נוסעים: זוג + בת עשרה חובבת אקסטרים ובן 6.

רכב: ללא. מפריז יש רכבת ישירה שמגיעה עד פתח הפארק. הנסיעה אורכת כ-30 דקות.

יורודיסני פריז עם ילדים - עלויות ואיך ניתן להוזיל קצת

עלות כניסה לפארק

פארק יורודיסני הוא בעצם שני פארקים צמודים. דיסנילנד פריז (זה השם הרשמי, רק ישראלים ממשיכים לקרוא למקום יורודיסני) ודיסני סטודיו. לכל פארק יש כרטיס משלו וניתן כמובן לרכוש כרטיס משולב.

איך ניתן להוזיל?

  • אתרי קופונים ברחבי הרשת
  • מבצעים באתר הרשמי של הפארק 
  • כרטיסים לתאריך ספציפי לעיתים יעלו פחות מכרטיס פתוח
  • חבילות וכרטיסים משולבים
  • לינה במלונות הפארק (מקנה כניסה חינם ליומיים לשני הפארקים) 

עלות לינה:

יש לפארק כמה וכמה מלונות בדרגות מחיר שונות. המלונות אמנם יקרים יותר מלינה מחוץ לפארק אך כרטיסי הכניסה ליומיים שכלולים במחיר (יום הגעה ויום עזיבה) יכולים לעשות את המחיר כדאי. וכמובן הנוחות של להיות קרובים לפארק.

איך ניתן להוזיל?

  • לישון מחוץ לפארק. בעיירות סמוכות או אפילו בפריז ולהגיע ברכב או רכבת. לדעתנו האישית פחות מומלץ. יש יתרון גדול לשהיה בקרבת הפארק. 

עלויות אוכל:

כשלנים במלונות הפארק ובמיוחד כשאין רכב, אתם די "אורחים שבויים". המסעדות במלונות או במתחם שליד הפארק, לא מאוד זולות וסביר שגם במהלך היום תרצו לאכול או לנשנש משהו. 

איך ניתן להוזיל?

  • לחלק מהמסעדות יש ארוחות בופה שיכולות לצאת יותר משתלמות.
  • יש דילים וחבילות שניתן לרכוש מראש וכוללות ארוחות.
  • אפשר לעלות על הרכבת ולנסוע חמש דקות למרכז קניות בעיר הצמודה שם ניתן למצוא מחירים מעט יותר סבירים 

עלויות נוספות:

האתר והפארק הם מכונה משומנת היטב שמכוונת להציע עוד ועוד פיתויים ולהוציא ממך עוד ועוד כסף. כשמזמינים חדר באתר זה לא מסתיים בכך שבוחרים חדר וסוגרים הזמנה כמו באתרים רגילים, אלא מתחילים להציע לך אינסוף שדרוגים. ארוחות במלון, ארוחות בפארק, חבילות צילום, צילומים עם דמויות ועוד ועוד. ממליצים לקחת נשימה ולחשוב אם ומה רוצים ולא להתפתות לכל הצעה אחרת ההוצאה יכולה להתנפח בקלות.

איך ניתן להוזיל:

  • תכנון מראש עוזר להקטין פיתויים ולנצל מבצעים שבאמת חוסכים לכם כסף (למשל חבילת צילומים עם דמויות או חבילה שכוללת ארוחות אם מתאים לכם)
  • הצטיידות מראש במזכרות דיסני. המחירים בפארק לא זולים. קנו מראש כמה מזכרות עם דמויות דיסני האהובות על הילדים שלכם, ותוכלו לתת להם כשיגיע ה"תקנו לי" בפארק. 

יורודיסני פריז עם ילדים - התהלוכות והמופעים הם גולת הכותרת פה

מה שהופך את יורודיסני למקום מהאגדות הוא לא המתקנים במקום. את זה אפשר למצוא בכל פארק שעשועים ובהרבה מהם יש מתקנים הרבה יותר שווים. הקסם של המקום הוא בתהלוכות המרהיבות שיש לאורך היום עם שלל דמויות דיסני האהובות. התהלוכות מתקיימות פעמיים ביום בשעות קבועות ועוברות במסלול לאורכו של כל הפארק. מומלץ לתפוס מקום טוב לפני שעת ההתחלה. בכניסה לפארק תקבלו מפה שעליה רשומות השעות אבל סביר שתבינו שהמועד מתקרב כשתראו אנשים מתחילים להתאסף לאורך המסלול.

מלבד התהלוכות יש גם מופעים בהשתתפות הדמויות. יש מופע על הבמה המרכזית ליד הטירה ועוד מופעים קטנים יותר ברחבי הפארק. יש גם עמדות מפגש עם דמויות ושעות מוגדרות בהן אפשר יהיה להגיע ולהצטלם עם הדמות שרוצים.

אפשר גם לרכוש חוברת חתימות ולהחתים את הדמויות בנקודת המפגש. אם רכשתם חבילת תמונות, בכל עמדת מפגש עם דמות יש גם צלם שיצלם אתכם. קחו בחישוב שבכל עמדת מפגש כזו עשוי להיות תור. אנחנו ביקרנו בפארק בחופשת הפסח שבמקרה יצאה גם חופשת הפסחא ולכן הפארק היה עמוס והתורים היו די משמעותיים. בחלק מהמקרים ויתרנו על המתנה לצילום עם דמויות בגלל שהתור לא היה שווה את זה בעינינו.

אם הילדים שלכם מעריצים דמות דיסני אחת או יותר, סביר שהם יהיו בעננים. הרבה מהילדים בפארק לבשו תלבושות של הדמויות האהובות עליהם כך שקצת הרגיש כמו פורים עם המון אלזות ואנות מתרוצצות מסביב.

יורודיסני פריז עם ילדים - יש פה גם פארק שעשועים עם מתקנים

כאמור, המתקנים הם לא באמת העיקר ביורודיסני. ואכן הפארק שעשועים עצמו קיבל אצלנו ניקוד יחסית נמוך לעומת פארקי שעשועים אחרים שביקרנו בהם באירופה (אפטלינג, פארק אירופה, ועוד).

הפארק לא מאוד גדול ומספר המתקנים בו לא עצום. בנוסף מספר מתקנים גדול מהסביר היו סגורים לשיפוץ במועד ביקורנו. גם במתקנים הפתוחים חווינו כמה וכמה תקלות וסגירות במהלך הימים שהיינו שם. מתקן הלייזרים של באז שנות אור נתקע ונסגר בערך 4-5 פעמים (פעם אחת מתוכן הוא נתקע כשהילדים שלנו בתוך המתקן, חוויה לא נעימה ואפילו מעט מלחיצה). אחת מרכבות ההרים נתקעה ונסגרה לתיקון פעמיים. יצא שכמה וכמה פעמים אחרי המתנה ארוכה בתור, לפעמים מעל שעה המתנה, פתאום סגרו את המתקן ואמרו לחזור אחר כך ולעמוד מחדש בתור. לא זכור לי שום פארק שעשועים שהיינו בו שקרו דברים כאלה ובטח לא בתדירות שהם קרו כאן. התחושה היתה שתחזוקת המתקנים היא מתחת למצופה.

תוצר לוואי נוסף של מיעוט המתקנים (התקינים ובכלל) הוא התורים הארוכים שהשתרכו בכל מתקן ומתקן כולל במתקנים המיועדים לילדים הצעירים יותר. בילינו חלק ניכר מהיום בתורים.

פארק יורודיסני פריז - איך לחכות פחות בתורים

שלושה טיפים כדי להספיק יותר בפארק למרות התורים:

  • עמדות תור מהיר. ביורודיסני אין אפשרות לקנות כרטיס כניסה מהירה כמו שעושים בפארקים אחרים. הם כן נותנים אפשרות לכניסה מהירה בחינם במגבלות מסויימות. ניתן להזמין תור למתקן אחד בכל פעם, כלומר עד שלא עבר התור שלך, לא ניתן להוציא עוד תור מהיר. בפועל זה אומר שניתן לקבל כרטיס מהיר אחד או לכל היותר שניים ביום. כדאי לנצל אותם למתקנים העמוסים ביותר. ממליצים להוציא תור מהיר ברגע שמגיעים לפארק. ככל שהתור הראשון יהיה מוקדם יותר כך יש יותר סיכוי שתספיקו לנצל עוד אחד.
  • כניסה מהירה לבודדים. בחלק מהמתקנים יש תור מהיר למי שמוכן להיכנס לבד. מדובר בדרך כלל במתקנים שבהם צריכים להיכנס מספר מסויים של אנשים לקרון ואז אם מגיעה קבוצה של 3 מהתור הרגיל, נשאר מקום פנוי יחיד ויכניסו אליו מישהו מהתור המיוחד. התור הזה אפשר לבת שלנו לעלות על מתקני אקסטרים שונים במינימום המתנה וגם סיפק לנו תירוץ מושלם לשלוח אותה לבד ולפטור את עצמנו מעליה למתקן 🙂
  • הכניסה המוקדמת בבוקר. כאמור לינה במלונות הפארק מקנה כרטיס כניסה מוקדמת בבוקר לפני שהפארק נפתח לכולם. מה שאומר שהפארק כמעט ריק בשעות האלה ואפשר להספיק לעלות על המון מתקנים. קחו בחישוב שמתקני האקסטרים לא בהכרח קרובים זה לזה ויש רק שעה וחצי. תכננו מה לעשות בה כדי לנצל את הזמן הכי טוב.

דיסני סטודיו - האח הקטן של יורודיסני פריז

דיסני סטודיו, הפארק השני, מעט קטן יותר מדיסנילנד עצמו. גם בו יש מספר מתקנים נחמדים לילדים גדולים וקטנים וגם מופעים ומפגשים עם דמויות. מהבחינות האלה הפארק נראה ומרגיש כמו המשך ישיר של הדיסנילנד ולא לגמרי ברור למה ההפרדה.

מה שמבדיל הוא שבפארק הזה יש יותר דגש על אחורי הקלעים של סרטי דיסני. יש מופע פעלולנים מרהיב שבו מכוניות ואופנועים מציגים על סט צילומים פעלולים כמו מכוניות קופצות דרך אש ועוד שלל דברים. מופע לגמרי מרתק. מלבד המופע הזה יש מתקן שהוא מעין קרונית שנוסעת לסיור מאחורי הקלעים של סט צילומים ובו מוצגים בין היתר אפקטים כמו פיצוצים, שטפון של מים ועוד כל מיני. גם זה היה מעניין מאוד.

בסך הכל, אם יש אפשרות, שווה לבקר בדיסני סטודיו ולו רק בעבור הדברים האלו. אם יש כרטיס לשני הפארקים, אין בעיה לעבור בין אחד לשני. 

עוד כמה דברים קטנים ששווה לדעת

מופע הסיום

מופע הסיום שמתקיים בדיסנילנד בכל ערב בעשר הוא מופע אורקולי מקסים שבו מוקרנים סרטונים מיוחדים עם דמויות מסרטי דיסני על הטירה של דיסני, מלווה במזרקות וזיקוקים. לגמרי מקסים. אם אתם לנים במלונות הפארק מומלץ בחום לעשות הפסקה קלה למנוחה בין ההתרוצצות במתקנים בבוקר ולהגיע רעננים יותר למופע הסיום. אנחנו הגענו למופע רק פעם אחת בזמן שהיינו בפארק. בשאר הימים היינו עייפים מדי.

אוכל בפארק

מבחינה קולינרית יצאנו בתחושה שההיצע לא מדהים והמחירים די יקרים. ניתן לאכול בתוך הפארק עצמו, או מחוץ לפארק שם יש מתחם שלם שבו יש מסעדות. בשני המקרים לא היה להיט. במלון בו התארחנו היתה ארוחת ערב על בסיס בופה פתוח שהיתה סבירה לעומת האלטרנטיבות האחרונות. גם במלונות אחרים יש מסעדות וניתן לבדוק מה הם מציעים. מומלץ להזמין מקום. טיפ – אם באתם בלי הזמנה ובמסעדה עצמה אומרים שאין מקום, נסו לברר עם הקבלה של המלון. לנו הם סידרו מקום אחרי שבמסעדה אמרו שאין.

שני שירותים נוספים שמצאנו אותם מועילים בעת הביקור בפארק:

  • שרות העברת מזוודות – בין שלל השירותים שמציעים המלונות של הפארק, מוצע שירות טיפול במזוודות. בתחנת הרכבת יש בקומה השניה עמדה בה אתה מוסר את המזוודות שלך והם דואגים להעביר אותן אל המלון שלך בזמן שאתה ממשיך ישירות את הפארק להתחיל בבילוי. כנ"ל בעזיבה, מוסרים במלון את המזוודות ונוסעים לבלות בפארק. המלון דואג להעביר את המזוודות לתחנת הרכבת שם הן ימתינו לכם כשתסיימו את היום שלכם בפארק.
  • שרות אוטובוסים לשדה התעופה – אם לחילופין אתם רוצים להגיע מהמלון לשדה התעופה (או להיפך), יש שירות אוטובוסים שאוסף נוסעים מכל המלונות בפארק ונוסע לשדה התעופה (גם שארל דה גול וגם אורלי). מאוד נוח והרבה יותר זול ממונית.

אנחנו נעזרנו בשרות המזוודות כשהגענו מפריז ברכבת ובשרות השאטלים כדי להגיע לשדה התעופה באורלי לטיסה שלנו חזרה לארץ.

סיכום ומסקנות מהביקור ביורודיסני פריז

  • לתחושתנו מי שהכי יהנה מהפארק הם ילדים צעירים ו/או כאלה שמעריצים דמויות של דיסני. ילדים גדולים יותר ובעיקר חובבי אקסטרים עשויים למצוא את המתקנים בפארק פחות מרשימים מפארקים גדולים אחרים באירופה.
  • הפיתויים בפארק רבים והבילוי פה יכול לצאת מאוד יקר. ממליצים לתכנן מראש על מה רוצים להוציא ועל מה לא ולהגיע מוכנים. למשל במקום לרכוש בחנויות המזכרות בפארק, מזכרות במחיר גבוה, אפשר לקנות מראש מוצרים עם דמויות דיסני במקומות אחרים במחיר זול בהרבה ולתת לילדים בזמן הביקור. במרחק תחנת רכבת אחת מהפארק יש קניון גדול ובו חנות פרימארק שבה ניתן למצוא שפע מזכרות דיסני במחירים נמוכים משמעותית. כנ"ל חבילת תמונות, אפשר להחליט ששווה לרכוש או להחליט שהתמונות שמצלמים לבד במצלמה (או בטלפון) מספיקות. תחליטו מראש ותגיעו מוכנים.
  • מומלץ להקדיש לפארק יותר מיום כדי להספיק בלי לחץ להגיע למופעים כולל מופע הערב וגם להספיק מתקנים למרות התורים. אם לנים במלונות הפארק לילה זה מאפשר כניסה ליומיים (יום ההגעה + יום העזיבה). עם זאת, 4 ימים כמו שאנחנו עשינו, זה קצת יותר מדי עבור הפארק וכמות המתקנים שבו. 2-3 ימים נראה לנו משך זמן אופטימלי לביקור.
  • נצלו את האפשרויות לקיצור תורים. ברחבי הפארק יש לוחות אלקטרוניים שמראים את מצב התור בכל מתקן. השתמשו בהם לתכנון לאן להגיע מתי. נצלו את הכרטיסים המהירים החינמיים שמותרים לכם. אם יש הורה או ילד שלא עולה למתקנים שיש בהם תור מהיר, אפשר להשתמש בתור המהיר שמגיע לו עבור מישהו אחר בקבוצה שלכם. במידת האפשר הגיעו במועדים פחות עמוסים, לא בחגים, סופי שבוע או חופשים (אנחנו היינו בזמן חופשת הפסחא ולא היתה דרך לברוח מהעומס).
  • האם שווה להגיע? זה תלוי בציפיות שלכם. אם אתם מחפשים פארק שעשועים אקסטרימי וגדול יש סיכוי לאכזבה אבל אם תבואו במטרה לחוות את הקסם של דיסני, לראות תהלוכות מושקעות ולפגוש דמויות מהסרטים, סביר שתהנו מאוד.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. שנהב

    תודה רבה על הפוסט המושקע!
    בהחלט פתח בפניי את האופציות והמחשבה על התכנון בהמשך!!

    1. dvorasch

      איזה כיף!! שמחה שעזר לך ושיהיה לכם טיול קסום בפארק 🙂

כתיבת תגובה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

טיולים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מסע בעולם זה נפלא אבל מה לגבי קשרים חברתיים?

אומרים שחופשי זה לגמרי לבד. ולצאת לטיול ארוך בעולם אומר שמשאירים מאחור את המשפחה, החברים וכל העולם החברתי שהקיף אותנו. זה אומר שזה רק אנחנו עם עצמנו, כל יום כל היום. אין עוד אנשים. אז איך מסתדרים עם זה? האם חסרים לנו ולילדים חברים ואנשים נוספים? מוזמנים לקרוא כמה תובנות ומחשבות בעניין אחרי חודשיים טיול.

אי החזירים ליד קוסמוי – טיפים והמלצות לאיך ומתי להגיע

אי החזירים הוא אחת האטרקציות הפופולריות שיש באזור קוסמוי. מדובר באי שעליו מאות חזירים מסתובבים חופשי בין המבקרים. אפשר ללטף, להאכיל או סתם לצפות בהם מסתובבים ומשחקים. ריכזתי כמה המלצות לגבי איך ומתי כדאי להגיע לאי החזירים. מוזמנים לקרוא.

פילים בתאילנד

איך לראות פילים בתאילנד – כל האפשרויות וטווח עלויות

תאילנד היא מקום נפלא לפגוש פילים. יש אינספור מקומות שמציעים מפגש כזה. אבל מרב אופציות אפשר קצת ללכת לאיבוד. איך בוחרים מקום שמתנהג בצורה אתית כלפי הפילים ולא מתעלל בהם? מה טווחי המחירים וכיצד ניתן להוזיל עלויות? ריכזתי כאן כמה וכמה דרכים שנתקלנו בהן שמאפשרות מפגש פנים אל פנים עם החיה המדהימה הזו. אם אתם מכירים עוד אופציות, מוזמנים לשתף בתגובות.

נהיגה הפוכה בתאילנד

איך מתרגלים לעשות דברים קצת הפוך ?

תאילנד הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו. אנחנו רגילים לטייל במדינות מערביות, בעיקר באירופה. ושם גם כשהכל חדש, יש איזושהי תחושת מוכרות מסויימת. פה בתאילנד אנחנו מרגישים את הזרות שלנו. השפה שונה, הנהיגה הפוכה, התרבות אחרת לגמרי ואפילו המראה שלנו מייד חושף שאנחנו לא שייכים. אם באירופה לעיתים פונים אלינו בשפת המקום וטועים לראות בנו מקומיים, פה אין חשש כזה.